Om du inte hittar svaret till din fråga, kontakta oss på info@blaklintsbuss.se eller ring oss på 0142-121 50.
Nej, vi har efter pandemin fått ändrade förutsättningar på flera sätt som gör att det inte är möjligt i nuläget att köra expressbussen.
Samtliga utav våra turistbussar samt skolbussar har någon form utav laddning monterad ombord.
Vissa har enbart eluttag och andra har enbart USB typ A monterat.
USB typ C är just nu inte monterat i någon utav våra fordon.
Våra turistbussar samt skolbussar utrustas med WiFi så snart det är möjligt efter leverans. Våra bredband levereras utav 3.
Nej, det enda man får är ett deltagarbevis med OCR-nummer samt Bankgironummer skrivet på från vårt bokningssystem.
För att få ett inbetalningskort är enda möjligheten att betala via Klarna och välja faktura, i det fallet är det ett inbetalningskort på den fakturan.
Generellt på denna fråga är svaret: Ja.
De flesta utav våra körningar genomförs med samma buss och samma personal vilket då gör att det är möjligt att lämna kvar saker i bussen.
I få fall, oftast körningar i närområde utav vår utgångspunkt i Mjölby kan dock bussen återvända hem under tiden, och även då bytas ut mot en annan i enstaka fall. Detta meddelas i det fallet innan avstigning.
Nej, det gör vi tyvärr inte i dagsläget då en busschaufför inte kan klara sin arbetstid att köra Göteborg - Jönköping - Mjölby - Motala - Linköping - Norrköping och tillbaka till Mjölby. Dagen blir då för lång enligt kör och vilotidsreglerna.