Vi åker till Prag och njuter av golf på Konopiste Golf & Resort, där nyttjar vi 45-hålsanläggningen fritt, guidning och en ölprovning hos Staropramen och stadsguidning i denna vackra stad. Häng med oss och utforska Prag!

Dag 1
Vi reser från Östergötland tidigt på morgonen och stannar för frukost efter några timmars körning. Färden går sedan vidare söderut via färja Helsingborg-Helsingör (ca 30 min) och Gedser–Rostock (ca 2 tim) Framåt kvällen anländer vi till vårt hotell i Berlinområdet och äter en gemensam middag.

Dag 2
Resan går vidare mot Prag och vi anländer vid lunchtid. Mellan kl 14-17 får vi en stadsguidning (30 min i buss och sedan till fots). Gemensam middag på Hotel Ambiance. Efter middagen åker vi vidare till Konopiste Golf & Resort.

Dag 3
Efter frukost blir det golf hela dagen. Teetimes kl 09.30-11.00. (För den som är riktigt golfsugen nyttjar vi 45-hålsanläggningen fritt.)

Dag 4
Vi äter frukost och sedan är det dags för golf igen. Teetimes kl 07.30-09.30. Efter lunch åker vi in till Prag för att besöka Staropramen. Där får vi en guidning och en ölprovning. Efter besöket blir det egen tid att utforska Prag. (För den som vila klubborna finns möjlighet att åka med bussen till Prag redan på förmiddag.)

Dag 5
Innan vi checkar ut äter vi frukost och sedan spelar vi ett avslutande varv på banan. Efter avslutad runda finns tillgång till omklädningsrum. Efter lunch sätter vi oss tillrätta på bussen och åker mot Berlin. Vi äter en gemensam middag och övernattar på Van der Valk i Brandenburg.

Dag 6
Efter frukost åker vi hem till Östergötland.

Pris: 7 195 kr/person inkl bussresa, frukostbuffé på nedresan, hotell med del i dubbelrum och frukost, 3 middagar och arrangemang enligt program.